Subject: FW: SA Endla Teater nõukogu 30.05 koosoleku päevakord
From: "Erle Toiger"
To: <[email-masked]>, "KUM min"
Date: Wed, 28 May 2025 11:33:32 +0300

Tere

Edastan vastavalt riigivaraseaduse § 84 lõike 2 punktile 1 Sihtasutuse
Endla Teater nõukogu 30.05.2025 koosoleku päevakorra.

Lugupidamisega

Erle Toiger

varahaldusnõunik | finantsosakond

tel 628 2229

[email-masked]

Kultuuriministeerium

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti

+372 628 2250 | [email-masked]| www.kul.ee

From: Reelika Väljaru <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 28, 2025 11:26 AM
To: Erle Toiger <[email-masked]>
Subject: FW: SA Endla Teater nõukogu 30.05 koosoleku päevakord ja
materjalid
Importance: High

From: Reelika Väljaru
Sent: Friday, May 23, 2025 4:59 PM
To: Silver Smeljanski <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Toomas Kivimägi
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Kadri Kõusaar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Roland Leesment <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: SA Endla Teater nõukogu 30.05 koosoleku päevakord ja materjalid
Importance: High

Head nõukogu liikmed!

Saadan reedel, 30. mail algusega kell 13:00 toimuva nõukogu koosoleku
päevakorra ja materjalid.

Koosolek toimub tavapäraselt teatri IV korruse nõupidamisruumis.

Päevakord:

1)                  Teatri 4 kuu majandustulemused (eelarve täitmine koos
seletuskirjaga)

2)                  Etenduste täituvuse ülevaade

3)                  SA finantsplaani (jooksev ja eelnenud eelarveaasta
ning järgnevad neli eelarveaastat) kinnitamine

4)                  Majandusaasta aruande uue vandeaudiitori valimine –
pakkumised esitatakse nõukogule kohapeal

5)                  Lühiülevaate piletimüügi vahendustasude hetkeseisust –
ülevaade kohapeal

6)                  Lühiülevaade juhatuse liikme lepingu sõlmimisel kokku
lepitud tegevustest - ülevaade kohapeal

7)                  Teatri ligipääsetavuse enesehindamise tulemuste ja 4
aasta tegevuskava – ülevaade protsessist kohapeal

Ootan, nagu ikka, kõiki osalema füüsiliselt kohapeale.

Kel üldse ei ole võimalik, palun andke teada, saadan siis lingi.

Ühtlasi informeerin, et meie kõige värskem nõukogu liige Kaie Karniol on
suundunud teisele töökohale ning kahjuks nõukogu töös enam ei osale. Uut
esindajat ei ole Rahandusministeerium veel nimetanud.

Kohtumiseni!

Reelika

5202114